PRAWA AUTORSKIE!

Wszystko co jest publikowane na tym blogu jest na mojego autorstwa (chyba, że zaznaczono inaczej). KOPIOWANIE FRAGMENTÓW LUB CAŁOŚCI MOICH POSTÓW ZABRONIONE!

07 kwietnia 2013

Miłosierdzie Boże

Boże Miłosierdzie...
Ile razy zdarzy nam się zwątpić w to, że istnieje? Że Bóg jest miłosierny? Od roku 2000 w pierwszą niedzielę po Wielkanocy obchodzimy Święto Miłosierdzia Bożego.

Bóg w piękny sposób okazał swoją miłość do człowieka, poprzez swoją śmierć na krzyżu. Czasami jest nam ciężko powiedzieć słowa "Jezu Ufam Tobie", szczególnie kiedy jest nam ciężko, kiedy cały świat wali się nam na głowę, ale Jezus Chrystus przez swoje cierpienie pokazał, że nas kocha, że jest miłosierny. A nam potrzeba tylko mu zawierzyć, powierzyć się Bożemu Miłosierdziu i powiedzieć te trzy krótkie słowa: Jezu Ufam Tobie.

"Większe jest miłosierdzie Moje, aniżeli nędze twoje i świata całego. Kto zmierzył dobroć Moją? Dla ciebie zstąpiłem z nieba na ziemię, dla ciebie pozwoliłem przybić się do krzyża, dla ciebie pozwoliłem otworzyć włócznią Najświętsze Serce Swoje i otworzyłem ci źródło miłosierdzia, przychodź i czerp łaski z tego źródła naczyniem ufności. Uniżonego serca nigdy nie odrzucę, nędza twoja utonęła w przepaści Miłosierdzia Mojego. Czemuż byś miała przeprowadzać ze Mną spór o nędzę twoją. Zrób Mi przyjemność, że Mi oddasz wszystkie swe biedy i całą nędzę, a Ja cię napełnię skarbami łask" (Dz. 1485).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz